Радіо Самара дослідило свою аудиторію: які зміни чекають слухачів 107,9 FM

18:13 17.06.2025

Після ґрунтовного дослідження медіаспоживання радіостанція готуватиме нові формати, зміцнюватиме комунікацію з аудиторією та планує розвиток контенту, який буде ще ближчим до громади.

Радіо Самара, яке з березня минулого року мовить на частоті 107,9 FM під брендом «Радіо Мегаполіс», завершило глибоке дослідження своєї аудиторії. Це стало ключовим етапом у розвитку місцевого мовника, який прагне стати ще ближчим до слухачів. Дослідження проводила компанія Umbrella у партнерстві з Національною асоціацією медіа (НАМ). Його результати дали змогу глибше зрозуміти, хто слухає радіо Самара, які формати викликають найбільший інтерес, а також які очікування і потреби має громада. «Ми тепер значно краще розуміємо нашу аудиторію — її звички, інтереси та чіткі побажання. Це дозволить нам посилити роль місцевого радіо як джерела важливої, перевіреної інформації, особливо у кризові моменти», — зазначив директор радіо Самара Дмитро Ольховий. Що дізналося радіо завдяки дослідженню: • які програми та рубрики викликають найбільший інтерес; • які формати контенту слухачі хотіли б почути в майбутньому; • наскільки ефективною є взаємодія з радіо в складні періоди, коли громада потребує підтримки та орієнтирів. На основі результатів дослідження команда радіо плануватиме запуск нових передач, посилення діалогу з аудиторією та зміцнення довіри до медіа. «Ми не просто радіо — ми частина громади. І хочемо бути ще кориснішими, ще актуальнішими, ще ближчими. Це наша відповідальність перед слухачами», — додав Дмитро Ольховий. Нагадаємо, масштабне опитування аудиторії стартувало на початку квітня.