Радіо Самара, яке з березня минулого року
мовить на частоті 107,9 FM під брендом «Радіо Мегаполіс», завершило глибоке дослідження своєї аудиторії. Це стало ключовим етапом у розвитку місцевого мовника, який прагне стати ще ближчим до слухачів.
Дослідження проводила компанія Umbrella у партнерстві з Національною асоціацією медіа (НАМ). Його результати дали змогу глибше зрозуміти, хто слухає радіо Самара, які формати викликають найбільший інтерес, а також які очікування і потреби має громада.
«Ми тепер значно краще розуміємо нашу аудиторію — її звички, інтереси та чіткі побажання. Це дозволить нам посилити роль місцевого радіо як джерела важливої, перевіреної інформації, особливо у кризові моменти», — зазначив директор радіо Самара Дмитро Ольховий.
Що дізналося радіо завдяки дослідженню:
• які програми та рубрики викликають найбільший інтерес;
• які формати контенту слухачі хотіли б почути в майбутньому;
• наскільки ефективною є взаємодія з радіо в складні періоди, коли громада потребує підтримки та орієнтирів.
На основі результатів дослідження команда радіо плануватиме запуск нових передач, посилення діалогу з аудиторією та зміцнення довіри до медіа.
«Ми не просто радіо — ми частина громади. І хочемо бути ще кориснішими, ще актуальнішими, ще ближчими. Це наша відповідальність перед слухачами», — додав Дмитро Ольховий.
Нагадаємо,
масштабне опитування аудиторії стартувало на початку квітня.