Оновлений візуальний стиль став ще одним кроком у напрямку розвитку бренду. Основою нового логотипу стала графічна фігура у формі хвилі, що символізує динаміку, енергію і сучасний підхід. Водночас ця фігура утворює літеру «М» — першу літеру в назві МЕГА ХВИЛЯ, яка є основою ідеї нового бренду.
Попри візуальні зміни, незмінною залишається головна цінність радіо — любов до слухачів.
Нагадаємо, що у 2024 році радіо Самара змінило підхід до контенту та ребрендингу: тепер на частоті 107,9 ФМ радіо Самара представляє Радіо Мегаполіс — сучасне міське радіо з новою подачею, живим ефіром і актуальними темами.
Ефір онлайн доступний 24/7 в будь-якій точці планети в найкращій якості звучання.